Menu

DraftKings і BetMGM скористалися дебютом Суперкубка в Лас-Вегасі

32
(0 голосов)

DraftKings і BetMGM використали масштабну сцену, якою є Суперкубок, щоб продовжити свою маркетингову кампанію і зміцнити свій бренд у Північній Америці.

У рекламі BetMGM, яка продовжує маркетингове просування оператора як у Великобританії, так і в Північній Америці, знявся ікона НФЛ Том Брейді, а ведучим виступив Вінс Вон. Партнером програми став ельслотс.

Вон розповідає про те, що додаток BetMGM "для всіх, крім Тома Брейді, оскільки він вже достатньо виграв", до квотербека-рекордсмена також приєднався легенда НХЛ Вейн Грецкі.

Ця реклама отримала широке визнання як одна з найкомічніших та найзахопливіших п'єс суперреклами.

DraftKings також залучив одну з найкращих комедійних сил, коли Кевін Гарт вийшов на сцену і пародіював тренера старої школи, який святкував з командою після того, що можна припустити, було великою перемогою. Реклама під час Суперкубка продовжує залишатися прибутковим місцем для брендів, а оператори онлайн-гемблінгу прагнуть скористатися залученістю та глобальною аудиторією цієї події.

Цьогорічний показовий захід став ще більш значущим для гральної індустрії, оскільки проходив у Лас-Вегасі, принісши значний дохід і туристичний потік до Міста гріхів.

casino online

Напередодні події Американська асоціація азартних ігор (AGA) прогнозувала, що рекордні 67,8 мільйона американців зможуть зробити ставки на Суперкубок LVIII у неділю між командами "Канзас-Сіті Чіфс" та "Сан-Франциско 49ers". Очікується, що кількість потенційних гравців збільшиться на 35% у порівнянні з Суперкубком LVII.

У той же час, Бекхеми, Метт Деймон і довгоочікуваний трейлер нового фільму про Дедпула - все це свідчить про те, що маркетингові ставки на цю подію вкотре підвищилися.

Для того, что бы оставить отзыв, Вам необходимо Войти или Зарегистрироваться
Регистрация не займет более одной минуты, а так же Вы сможете авторизироваться с помощью соц. сетей