Menu

Крауд-маркетинг: що потрібно знати про один з ефективних способів просування бізнесу?

134
(0 голосов)

Активний розвиток цифрових технологій має значний вплив на бізнес. Підприємці все частіше цікавляться методами просування в мережі, створюють дієві маркетингові стратегії, орієнтовані на користувачів інтернету та шукають способи залучення нових клієнтів.

Ефективним інструментом досягнення цих цілей може стати крауд-маркетинг. Суть послуги полягає у створенні зв’язку з потенційними клієнтами на сторонніх ресурсах. Відбувається це шляхом розміщення нативного посилання, яке сприймається як звичайна порада. В підготовленому матеріалі дізнаємось, чому варто купити крауд посилання, та в чому їхня цінність для бізнесу.

Для кого підходить метод крауд-маркетингу?

Враховуючи специфіку цього способу просування, він підходить практично для будь-якого бізнесу. Фахівці підбирають тематичні платформи, на яких спостерігається досить висока активність, і розміщують там посилання на замовника. Це робиться у форматі коментарів, відгуків, підтримання обговорення певної теми. Таким чином, повідомлення виглядає органічно та сприймається не як реклама, а щира порада користувача.

Як показує практика, такі згадування викликають більше довіри, ніж звичайні рекламні оголошення. Просувати таким способом можна практично будь-який бренд. Проте, особливо актуальним він може бути для наступних категорій бізнесу:

  • Стартапів. До інноваційних продуктів, які єдині в своєму роді, важче формувати довіру. Саме тому, варто скористатися крауд-маркетингом, який підвищує шанси на досягнення цілі.

  • Організаторів заходів та event-агенцій. Люди, які бажають організувати якусь подію, хочуть знайти справді надійну компанію, тому часто переглядають відгуки. Крауд-посилання на компанію допоможуть їм швидше зробити вибір.

  • Інтернет-магазинів та компаній, які надають послуги. Крауд стане чудовим рішенням для них, оскільки дозволяє підвищити довіру.

Цей метод може бути корисним також для окремих професіоналів, які проводять курси або надають консультації. Крауд-посилання дозволять дізнатися про них більшому числу потенційних  клієнтів.

В чому полягають переваги використання крауд-посилань?

Вказаний метод просування поєднує в собі особливості одразу двох маркетингових інструментів: СЕО та піару. Завдяки цьому, він забезпечує низку переваг:

  • підвищення авторитету;

  • покращення репутації;

  • підвищення впізнаваності;

  • поширення інформації між представниками цільової аудиторії;

  • збільшення трафіку;

  • покращення користувацького досвіду;

  • ріст конверсії.

Додатковою перевагою є краще сприйняття вмісту пошуковими алгоритмами. Вони відносять коментарі з крауд-посиланнями до звичайних повідомлень. Це забезпечує швидке зростання позицій в рейтингу без будь-яких ризиків.

Важливо, що всі вказані переваги можна отримати у разі звернення до професіоналів. Наприклад, це може бути надійна агенція лінкбілдінгу Links-Stream. Фахівці допоможуть розробити план, підібрати тематичні платформи, купити крауд-посилання та створити максимально органічні повідомлення.

Для того, что бы оставить отзыв, Вам необходимо Войти или Зарегистрироваться
Регистрация не займет более одной минуты, а так же Вы сможете авторизироваться с помощью соц. сетей